Äntligen fredag !!!

Som jag har längtat ...
Fast igentligen e de lördasmorgonen jag vill åt =)

Men idag e ja både trött å frysen ....
Har dock sovit många timmar å ätit ganska normalt (för å va ja)
Nu har man även fikat me Nisse å väntar på att Liten ska komma hem

På förmiddan va ja å mamma på shoppingtur
Blev lite på Rusta även om det jag skulle ha va slut
Typiskt ...
Men mat fanns de på Obs i alla fall =)
Å så lite vin i butiken brevid..
Fråga ju nissarna i morse oxå va de skulle ha till midda
Gissa svaret ????


Tacos !!!!!!
Så det blir de oxå =)
Must till maten sen lite godis kanske å ett glas vin (eller tre) till mig =)
Om det nu kunde vara ngt vettigt på tvn så skulle det ju vara hur bra som helst ...
En fin pojke i soffhörnet skulle ju inte vara så dumt iofs ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0