Hemma!!!!!

Det enda jag glömde var min röst ..
Den försvann någongång under gårdagen..

Som sig bör så började lördagen me frukost föjt av en kall öl 30 minuter senare
Å att planera kvällens spellista
Alltid ett evigt planerande som ändå nästan aldrig följs.. haha
Lite lapande av sol å njutande av den kalla drycken
Sen ramla de in lite gäster (mkt trevligt)
Lite matfix (min tur att slava i köket)
Några hade mer brottom än andra .. (inte jag alltså)
Så det blev en del vin å drinkar innan dusch å byte av kläder

 

mer skoj å babbel i gröngräset innan man skulle ta en cykeltur

Ngt mer vingligt denna kväll ...

 

Så artsiter som sågs blev

- Johnossi

- Fogerty

- Mew

Å lite övrigt som man hörde i förbifarten =)

Trevlig va man ju oxå så en diskussioner över ett par öl eller tre =)

va ju varmt så det gick ju åt en del dryck...

Lite felåkning på natten hem men gjorde inte så mkt va ju satan varmt!!!!!!

ARG!!!!!!

Massa myggbett till råga på allt

Å ett ex antal extra idag då de skulle klippas i sommarstugan

ARG!!!!!

 

Men skönt att vara hemma ändå =)


Kommentarer
Postat av: Milla

Välkommen hem :) Alltid skönt att komma hem efter några dagar borta!

2010-07-05 @ 09:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0