Inte regn... snö...

Det verkligen öser ner idag...
Vikken tur att man mest har innejobb idag =)
Hallen ska bli klar idag ...
Blev lite extrajobb där då de blev lite felborrning och omspackling..
Speglar e uppe så inte så mkt kvar ..
Men ska bli skönt att bli klar för att kunna börja på nästa projekt =)


Och nu till utmaningen

4 program jag ser:
. Greys
. Life
. Gossip girl
. Surivor

4 saker jag har gjort idag:
. ätit frukost
. svarat på mail
. vattnat  blommor
. tvättstugan (15-19)

4 saker jag längtar efter:
. min Thomas
. jul (mina nissar e hemma hela helgen)
. lunch???
.

4 saker på önskelistan:
. en resa till Florida
. snö hela december
. ett mer permanent jobb
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0