Många minus ...

Fick gå till jobbet igår ..
Låset på min cykel hade frusit  så lite sent kom man (men bara lite)
De minuterna jobba man in på kort lunch =)
Kallt som satan e de på jobbet oxå ...
Fem grader som minst vid arbetsbänken .. hm ..
Nästan varmare i kylskåpet ???
Blev en del kaffe under dagen ...
Fick åka bil hem oxå ...
De va nice =)

Sen blev de en snabbfika (en frukt) å sen en tur ut i kylan igen
Nissar va i stort behov av  termobyxor
Hitta till båda två (Så nu e man fattig igen)
Men de fryser ju inte i alla fall =)

Ser på vädret nu å ser ut som att det blir mer snö till eftermiddan ...

Kommentarer
Postat av: Milla

Det tror jag inte! Första lediga dagen på ett tag imorgon och på torsdag sen börjar jag 6.15 så vill nog slappa imorgon ;) Förutom ett besök till gymet kl 14 och säga upp mitt medlemskap :P

2010-11-30 @ 09:13:13
Postat av: Expose

good site, need more information! Thank you

2011-05-15 @ 21:32:27
URL: http://expose.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0