Alla nissar sover sött

Barn e verkligen söta när dom sover ..
Liten har ju kompis här till i morron och de sover skavfötter
Så himmal gullit alltså
Ett riktigt kodakmoment =)
Nisse har oxå lagt sig å ligger som en liten trulls mitt i sängen
Blir förvänad varje gång om hur han kan sova på detta sätt

Har en relativt lång dag i morron så ska oxå lägga mig strax ...
Men kan nog bli en liten film innan ja somnar (alltså somna me tvn på)

Ny färg på håret oxå =)
Dock inte den som min frisör sa (tar de senare)
Kanske till nyåret hihi
Prova nytt märke oxå 10 min skulle de va i bara å lukta gott gjorde de å klia inte alls
Asbra =)
Lite lite sånn blandning kan ja tycka
Men funka ju nu när ja inte har så mkt kvar Haha

Go natt på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0