Dagen mitt i veckan =)

Suck!!!
De verkar bli en trend nu de här me att inte sova ..
Vakna dock inte lika många gånger i natt som igår .. alltid ngt ..
Å så ringde samordnaren oxå .. Oj väckte ja dig???
Hon skulle dubbelkolla min tid på freda ..
Javisst ..  På freda ska jag jobba =)
Skulle ha jobbat torsdagen oxå men då har man tid hos tandläkaren AJ!!!!!
Och har bokat om den x antal gånger så e väl dax att hålla tiden ..
Sa ja AJ?????

Nähä om man skulle packa ihop pysselgrejerna då =)
Har ju lovat att komma upp till jobbet ganska skapligt..
Å i kväll ska Milla komma hit ..
Vi har int esetts på ett tag nu men tur att de finns fon :D

Kort från min promenix häromdagen =)   Visst e trädet fint ??





Hm gör botox ont???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0