Eftermidda me Nisse

Hämta upp Nisse vid skolan när han sluta ..
(gick ju ändå förbi)
Vi handla lite smått å gott på Hemköp å sen hem för att fika
Kaffe till mig å så fuskläsk till han å macka å donut =)
Jag höll mig dock till enbart macka ...
Lite spelande har vi haft å så lite allmänt häng i soffan
Nu e han ute me radiostyrda bilen och jag lagar mat ...
Stuvade makaroner å köttbullar (köpta dock) och det är Nisse som bestämt
Ikväll e de träning (morfar föjer me)
Jag och mormor åker upp å hämtar Liten på skolan (som slutar halv sju idag)
Å sen e de handling (mat)
Kylskåpet nästar ekar nu ...

Och visst e de skillnad på att ha en nisse hemma än båda =)
På både gott å ont ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0