Home ..

.. å min säng va extra nice i natt =)
Inte för att Valys soffa va illa men inget går upp emot min säng
Blev ändå kul dagar även shoppingen blev inställd pga suget försvann
Satte mig på en mysig pub i gamla stan tog en öl(tre) å skrev
Så underbart =)
Valy mötte upp efter hon lämnat pojken på cenatralen(flygbussarna)
Hem till henne sen för sömn efter att fått te å macka ..
Hann me ett kort(en halvtimma) samtal me Thomas oxå =)
Han e ju såå söt ...

vakna dock redan kl fem å va pigg =)
Somna dock om å sov en timma å va sig förstörd ..
Huvvet banka hela dagen (filmad blev ja visst oxå när ja blundade en stund)
Oopps...
Men det var en intressant dag även om vissa föredrag blev ngt tekniska
Vilket oxå diskutaredes kring "mitt" bord
Lunchen va helt superb (och gratis)
Eftermiddan gick okej och mer prat om vad bör göras och om vi vet vad som bör göras varför gör vi det inte??
Typiskt i detta forum..

Kvällen kom å min träff me kusse ..
Å så fick jag äntligen tag på vrktabletter och började må bra =)
Lite fika på ett ställe som har öppet efter 19 ..
Lite häng på centralen oxå i väntan på mitt tåg
Va kul att ses å hinna ikapp med allt som händer

Tåget hem gick mkt långsamt (enligt mig)
Va så trött men kunde inte somna
Väl hemma va de bara sängen som gällde
Sov som en liten gris =)
Å vakna av mig själv utan alarm ...

Kaffet e snart uppdrucket och dagens plan????

Ingen aning




Kommentarer
Postat av: Milla

Välkommen hem :)

Ja, vi ska väl ses imorgon? :D

2010-10-13 @ 16:26:57
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: elin

guuuuud vad skönt de lät utan alarm : ) ska prova den på lördag : ) Puss

2010-10-13 @ 18:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0