Resa å boende fixat ...

Strax efter tre lämnar jag stan i morron =)
Stod ju i mitt horoskop att ja skulle ta en resa så nu gör ja de
Om en så en kort än ...
Ska upp på ett symosium på tisda å passar på att träffa lite vänner när ja ändå e där
Så på måndakvällen ska ja träffa Valy även hos henne jag ska få bo
Sen då hela tisdagen på Sida å sen när kusse slutat jobbet så tar vi en fika innan mitt tåg tar mig hem igen
Så ngn längre visit än så blir det inte ...

Annars så blev de en bra dag till slut
Va på date, en promenad runt Strömmen i solskenet å så lite fika på Arbetets museum =)
En helt okej söndag..
Fast nu funderar ja stark på att gå å lägga mig ..
Finns inget skoj att se på tvn å all frisk luft har gjort mig trött
Undra om Liten oxå vill sova ???
Snart har hon inget val i alla fall =)


Kommentarer
Postat av: Milla

haha hoppas du får sova snart :)Jag är också sjukt trött!



Trevlig resa!

2010-10-10 @ 21:53:03
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: Malin

Tycker om det du skrivit! Skojigt att se lite sunda grejer och inte bara det generella sakerna som man kan läsa om varenda dag. ;)

2010-12-01 @ 10:43:54
URL: http://jade.se/paketresor/bali

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0