Soliga söndag ...

Funderar starkt på att gå på att ta en promenix runt ´Strömmen å ev ta me min bok =)

Men soffan e lockande...
Och mkt skön ...

Igår blev en bra dag till slut ..
Lite häng å slappande i soffan till film, Den siste kejsaren, Made of honor, Viva las vegas mfl
Blev ju en tur upp till jobbet för att hämta min plånbok
Tack igen Milla =)
Mötte upp Frippe vid pizzerian, här på gatan å så gick vi hem till mig å åt å drack å såg på Kellys Hjältar
Snacka klassiker ..
En sväng till Highlander där Anders spela =)
Gick visst sist ... hoppsan ..
Satt länge sen å hade skumma diskutioner om allt å inget innan kylan blev för mkt ..
Men uj va skönt jag sov i natt ...
Å inte alls dålig ...
Jippie !!!!

Men soffan e ju ändå en bra plats att spendera söndagen på ...

Kommentarer
Postat av: Milla

Låter som det blev en trevlig kväll :) Skönt att inte vara bakis.



Bara sätta in pengarna på mitt konto ;)

2010-10-03 @ 14:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0