Hemma efter ett dygn på vift..

Mina dygn i storstan me kusse e verkligen helande för min kropp å själ.
Tänk att ett dygn kan göra sådan skillnad.. amazing..
Så tack min vackra för att du finns ..
En tur på stan, en kaffe i Kungsan å grillat på kvällen ..
Uj vikken bra freda de vart .. å solen sken ..

Fick sova till åtta idag ca.. Lyx.. Vi skulle igentligen ha lämnat Boo så dax igentligen
Men kusse fick skjuts till jobbet av fina Jimmy å jag fick en stund själv att vakna till på
Sen bar de ändå in till stan för min del ..
Närmare bestämt Odenplan å bästa Alex..
Vi åt brunch på ett pannkakshus å vikka pancakes .. oj ..
Verkligen OJ!!!!
Så gott .. min version innhöll blåbär, banan och choklad =)
Sa ja att de va gott eller ..
Gillar stället skarpt efter bara ett besök ..
Garanterar de blir fler ...
Timmarna bara flög å mitt tåg skulle gå ..
hade visst saknat min vän mer än jag trodde..
Men som det ser ut nu så e jag snart uppe igen ..
min själ behöver de...

Snart dax att stressa om ..
Ska visst på fest..
E ju valborg så varför inte ...
Dock riktigt trist väder så får se vad som passar på kroppen ..
Lutar åt mina jeans (som aj typ bor i) å en tshirt bara ..
Ju enklare desto bättre..
Detta är en del av mitt nya jag .. å att le =)

Tjipp å hej å håll er undan för elden ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0