Telefonväckning ...


Inte alltid den bästa väckningen kanske...
De va min söta kusin som ville veta när kommer i morron =)
Hade lite dålig koll på de nyvaken så ska kolla upp de strax å skiicka ett mess
Har även fixat mig en date till på lördagen =)
Fick lite tid över mellan att kusse börjar jobba å mitt tåg går..
Så lika bra att umgås me människor man tycker om =)

Har inget direkt planerat idag på dagen så ska nog bara slappa ..
Kanske packa en kartong till...
Ikväll ska ja till Milla, hon ska bjuda mig på mat =)
Har inte setts på ett tag så ska bli kul ...

Kommentarer
Postat av: Milla

Tack för en trevlig kväll :)

2011-04-28 @ 21:36:59
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0