Dag fyra/onsdag

En av mina favoritdagar =)
Men som vanligt ska man jobbe först ..
Riktigt bra seminarie som flöt på som de skulle .. Alltid bra ..
Finns en del som har svårt att hålla tiden eller att de blir fulla å man måste avisa folk ..
Helt ärligt så e de en dyr konferens men helt klart värt de ..
(även om jag inte har råd me den, därför jobbar ja på den)
Även om de inte fanns mkt som tilltala just mig i år så fanns de ju tillfälle att träffa gamla vänner och faktiskt ha tid att prata me dom .. ev fiska lite jobb...

Lite lunch åts .. gottit... lite shoppande innan chill på hotellet.. eftermiddan fri..
En lång dusch å omsvirning till kvällens Dinner & Dance  =)

Skönsjungande kockar möttes vi av efter ett par minuter på bussen .. lite kul..
Lite letande efter assistenter inför minglandet ..
En del va lite svårhittade i finklänningar och tillfixade så där som man gör till fest..
Men å andra sidan så e vi de yngre men ändå i ett vimmel av 700 personer så..
Lite bubbel å stråkmusik innan själva maten severades.. (rätt hungrig vid de här laget)
Men oj va mat de fanns .. bara att ta för sig =)
Kräftor, ost, sushi, mezetallrik, ost, parma, melon....... å så vin å öl.. =)
Lite svårt me sittplatser bara men hitta min nya vän M och hennes boss.. hoppsan..
Men det var trevligt..
Lite andra både nya vänner och gamla sprang man på me jämna mellanrum ..
Och sen när maten och desserten lagt sig lite va de dax för dans ..
Clabbe va dj .. haha. . han kan ff.. lite kul ..
Å oj va kul de e på dansgolvet .. sanslöst.. svårbeskrivet .... även högsta hönset dansa loss...

En promenad hem genom stan va en riktigt bra avslutning på en underbar kväll =)
Thanks MS

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tack! Ja, nästan frukost. Kaffe fick jag i alla fall. :D

2011-08-29 @ 17:40:02
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0