Årets sista dag =)

Oj va orginellt de blev .. haha..
Men är ju sant ..
Vakna av mig själv utan alarm rätt så pigg .. himmelskt .. innan Nisse dessutom ..
Han kan sova den pojken ..
nu har vi i allafall klarat av frukosten å han ser på film å jag vid datorn =)
Vi tar de lugnt idag .. ingen stress alls..
Jag har min nya pyjamas/mysdress å kan nog ha den resten av dagen =)
Liten kommer hem runt lunch .. har vart hos kompis två dagar..

Riktigt kul kväll igår .. Nisse va helt obstinat men på ett bra sätt..
Så lite brottning å kittling blev de under kvällen .. å så fick han hicka mitt i allt ..
Känns bra att han e på sitt vanliga humör igen ...
Har varit lite si å så me de ett tag ..
Men nu verkar de ha vänt i allfall (håller tummar å tår)

Solen skiner å de e kallt ute ..
Perfekt dag att spendera inomhus på ..
Mysa hela dagen lång ...
Fixa lite till kvällens frosseri =)
Vi har laddat me godis, popicorn, läsk, frukt...
Till midda blir de hummer å sen ska de grillas =)
Lite grevinnan å betjänten =)
Fyrverkerier ser vi från balkongen ... å lite tomtebloss ...

Hm undra om ja missat ngt???
Jo visst ja .. blir utan kyss vid tolvslaget =(
Nästa år kanske ...




Kommentarer
Postat av: Milla

Gott nytt år gumman! Hälsa barnen.

2011-12-31 @ 15:56:28
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0