Chokladask...

Ja de fick Milla me sig hem igår .. Hjärtan...
jag fick oxå en sen =)   (inte hjärtan)
Haha så gullit ..
Blev en fika innan bion ..
Han ville verkliken se Åsa-Nisse så de blev så ..
Men så dum va den dock inte .. den hade sina "momenst"
Dom som verkligen känner vet ju min inställning till svenska filmer ..
Blir lite mer bio på freda dock =)
På väg kunde de slutat illa .. glashalt på vissa ställen ..
Men jag var inte den ända som var bambi :P


Oxå för den som missat så de SNÖAR fortfarande..
Börja ngn gång på eftermiddan igår ..
Masssa minus oxå ..
Känns man sugen på att gå ut??
NEJ!!!!!


Kommentarer
Postat av: Milla

Så gulligt att han gav dig choklad :) Och tack för min choklad!

2011-02-15 @ 12:56:04
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0