Planer, planer ..

Å nu i veckan blir de av ..
Kan dock inte börja riktigt än .. (liten kommer ju hem en sväng i morron)
Ska nämligen bli en överaskning till mina nissar =)
Så nu ska JAG bli sovrumslös!!!!!!!!!
OJ va de ska njutas av sovrummet nu i två dagar ...

På onsda kommer min bror å hjälper mig me lite tyngre lyft och mamma på torda för de sista fixet
Visst e de bra me stora projekt så här när man går hemma????

Lägenheten kommer  att få en "upprustning" ...
Ända som inte kommer att ändras blir hallen å badrummet
Hallen e ju fixad å badrummet går inte att göra så mkt med ..
Men ett nytt badkar skulle ju inte skada =)

Kommentarer
Postat av: Milla

Kul :D

2011-02-28 @ 17:54:18
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: Milla

För barnen såklart :P

2011-03-01 @ 07:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0