Trött....

Men nu e de rent i de flesta vrår i vårt hem =)
Medans tvätten snurra skurades golv å mattor ...
All dagens skörd av tyg e oxå struken å i morron ska den vikas fint å få sin givna plats i skåp å låda..
Men va trött ja blev nu då ..

Nissar e oxå rätt slut idag ..
Hel dag av äventyr på Råssla och deras lag vann !!!
Så när de kom tebax till stan så stanna de kvar på fritisgården för film å popicorn...
Lite brända på magarna e de dock ...

Nu blir de nog lite slöande å läggning av nissar =)
Hoppas bara att jag inte somnar först ..

Just de hämta paket på statoil idag så mina naglar e sååå fina =)

junifina naglar
Fast har idag vita tippar

Kommentarer
Postat av: Milla

Konsert på tisdag? Måste jag ha glömt redan i så fall för det ringer ingen klocka haha

2011-02-22 @ 21:56:46
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: Milla

Spelning, på TISDAG? Fortfarande lost :-)

2011-02-22 @ 23:06:26
Postat av: Milla

Nu kom jag på haha Du menar tisdag om två veckor i Sthlm! Tror tyvärr inte jag kommer stanna så länge, är nog där lör-tis så jag får en dag hemma också. Men Highlander på fredan iaf :)

2011-02-23 @ 09:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0