En dag kvar...

Uj va de va nära att ja sov försov mig ..
Inte bra när man ska vara där först ...
Men kom i tid =)
Men satan va de blåste å hade sig ..
Inte de lättaste att gå när man inte ser heller ..
Jaja nog om de ..
Nä föresten snöa ju en del idag oxå (å inte lite heller)
Så nu skottas de lite här å där (syns när de blinkar utanför)

En liten firafika hos mormor va inplanerad efter jobbet å så blev de..
Fick tårta oxå .. (pinoccio) såååå gott...
Lyckades även snika till mig lunch hos mamma då jag glömde min hemma idag

Handla har vi gjort oxå =)
Så nice me saker i kylen igen ...
Har även handlat hem till nästa veckas "uppdrag"

Nu blir de nog en macka me avokadosmör å kanske en skinkbit =)
Lite te kanske skulle passa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0