Nord och Syd

Oh vikken underbar serie...
Förbjuden kärlek, klänningar, öppna fält, krig.. sa ja kärlek??
Jo de gjorde jag nog =)

I love love ....
Även om de känns långt borta just nu så finns den

Helgen annars har vart ganska lugnt om man räknar bort fredagskvällen ..
Middan blev superb (vad annars när jag lagar??)
Milla hade gott vin me sig (helt klart på listan att köpa igen)
En jordgubbsdrink å kladdmuffins till dessert =)
Sen ut i natten .. lyckades dock halka å landa i en snödriva precis som fyra pojkar går om oss
hahah .. vem annars än jag???
men hjälp upp fick man .. gentlemän helt enkelt ..
Dans lyckades vi me oxå =)
Inte illa på den lilla puben ..
Snöa va de ju tvunget att göra oxå ..
Suck!!!

Lördagen blev seg ..
Men upp till mötet/info på Nisses nya skola..
Kort sagt .. Vi gillar den ... Skarpt.. (ögongodis fanns oxå)
Lite fika på de..
Sen skulle Nisse iväg å träna me morfar ..

Sov väldigt mkt under lördagen så missa en del lösa planer jag gjort ...
Men skönt att sova ..
Åh ff supersugen på McD..
Varför bor ja inte närmare ????

Nu inväntar jag mina små nissar så ordningen kan återställas ..
Prata lite me mamma oxå innan de åker på kryssning ..
En liten shoppinglista fick hon =)

Så nu i tre dagar ska jag jobba ..
Yeah!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0