Två på samma gång ...

Mötte upp Milla på stan å när vi står på HM så ringer min kusin ..
Hon va i stan !!!!!!!
Hon mötte upp oss .. Hitta bra saker till Molly, som uppskattades när de sen slets upp=)
Lite kaffe me kusse å Milla sprang till jobbet ..
En sväng förbi hemma å fixa paket till Magnus ..
Han måste ju oxå få paket ..

God smörgåstårta fick man =)
Å så satt ja å Molly å myste till Tom o Jerry ..
Lite mer tid me kusse hanns me och hundarna ..
Höll nästan på att ta me den lilla tussen me hem =)
Hade vart lite mys me sällskap ...

Nu lite mer te å Spawn ...

Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

Vi borde ses mer vackra du! Jag ska göra mitt bästa för att komma ner oftare de lovar jag!

2011-01-25 @ 12:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0