Vill inte ...

Jag vill inte jobba idag ..
Inte i morron eller på freda heller för den delen ..
Men freda e sista dagen =)
Det ska firas på ngt sätt ..

Men tebax till idag ...
Äntligen e söndagstidningen läst ..
Inte mkt kul i den .. men korsordet kan nog lösas ..
Kaffet e uppdrucket e väl på sin plats att man hittar lite kläder oxå ..
Inte så bra att gå ut i pyjamasen..
Även om de jag har på mig på jobbet nästan ser ut som en pyjamas..
Haha ha ..
Känner mig väldigt snygg på jobbet .. NOT!!!

Fortfarande trött ju ...
Känner att de kommer att bli en lååååång dag ..
Ändå har ja ju sovit.... flera timmar i rad ...
Vart de för många kanske???

Var var ja nu igen ???
Jo dax att göra sig klar för jobbet ...

Kommentarer
Postat av: Milla

Men Helén, man firar inte när man blir av med jobb, man firar när man får ett :D

2011-01-05 @ 12:02:26
Postat av: KAJ ♥

Varför vill du inte jobba?

2011-01-05 @ 12:52:54
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0