Hemma igen ..

Efter knappt  ett dygn i storstan e man i hemmets lugna vrå igen
Nystruken tvätt väntar på att få läggas in i skåp och diskmaskin plockas ur ..

Men kul va de i allafall =)
Å de va ju planen ..
Mötte upp kusse å kompani på söder å de blev shopping på de =)
En del fyndande till å me .. å de gillar vi ju ...
Så för mig blev de fyra nya vårfärger på lack, stora ringar till öronen å en långkofta =)
Bussa ut till bo efter x antal timmar på stan å min rygg va lagom trött...
Midda lagades å jag satt i soffan =)
Lite slappande på de å sen blev mina bryn fina igen
Tack igen Elin !!!!

Bussa in till stan igen och pendel...
destination ... The stamp... (läs Stampen) mkt mysigt ställe de där ..
Men måste erkänna att övervåningen e snäppet mysigare än källarn ...
Bandet va dock mkt bra (även övriga band som spela gick att lyssna på dock inte alla)
Bil hem =)

Soffan för mig men lite nattamat hann vi oxå me ..
macka me pricki korv .. hahah
Å frukost på soffan till mig =)
Sötaste kusse..
Lite egentid me kusse va ju inet dumt de heller
Och dom bor jättefint i Bo
Nej jag tog inga bilder...

Nu ska ja nog mysa lite Nisse


Kommentarer
Postat av: SaraWhitmore

- Tack så mycket!:)

2011-03-09 @ 16:55:37
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Postat av: Milla

Efter att han har varit här då i så fall haha

2011-03-09 @ 20:45:10
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0