Jaha ja

Å så kom onsdagen ..
Har njutit så mkt ja kunde av mitt sovrum .. 
Ikväll flyttas möblerna om me hjälp  av min bror (hoppas ja ska ringa han vid lunch)
Mej uj va dammfritt de kommer att bli när sängar å annat ska flyttas på ...
Mitt kylskåp har början till eko oxå ..
Aj aj .. Får se om ja kan flirta me mamma så vi kan åka å storhandla ..
Nissar e ju hemma snart igen ..

Blir en tur till stan oxå..
Har filmer att lämna igen å så kanske man skulle förbi galshuset ..
Bjuda mamma på ett glas när hon kommer i morron =)
Kanske skulle se om hon kan ta me midda =)
Hm...

Nä åter till min "torra" macka å kaffekoppen =)

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja, lilla dvärgen :P Men han är en fin person och vi har blivit bra vänner :)

2011-03-02 @ 17:40:51
Postat av: Milla

Jaa, ska bli kul :D

2011-03-02 @ 18:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0