Myshelg =)

Först ... Milla - Kaj Bilder kommer min sladd e på villovägar..

I fredas så mötte pojken upp mig efter en mkt kul kväll hos Milla och på Highlander 
Hos Milla åts de mat å dracks vin å skumpa å så va Stoffe me på ett hörn oxå
Så lite gittarrspel blev de oxå ...
Som uppvärmning..

Resten av helgen har ja umgåtts me pojken =)
Mysigt att vakna brevid någon en lördamorron
(vikken morron som hels igentligen)
Va inte så bakis som ja trott ändå men suget efter fett fanns där =)
Solen sken ju utanför fönstret så efter ett par timmar hitta vi ut för en promenad
För att fastna på ett fik i över fyra  timmar ..  hoppsan ..
Hyrde film istället för att gå på bio å pojken laga maten =)
Jag satt mest å såg söt ut ...
E ja ju bra på så ...
Söndagen oxå slö och mysig å lite mer film fast att solen va framme..
Måste bättre oss till nästa gång ... eller???

Nu e i allafall Liten hemma å hon styr i sitt nya rum
Nisse är å tränar lite extra idag (långbåge)
Hoppas han blir glad för sitt nya rum ..
Vardagsrummet ska styras om i morron
E inte helt nöjd som de e just nu ..

Men oj va tom min säng kommer att kännas ikväll =(

Kommentarer
Postat av: Milla

Mysigt att ni umgåtts så mycket :)

2011-03-06 @ 20:37:53
Postat av: Milla

Är sladden också på villovägar? :P

2011-03-06 @ 22:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0