Grattis alla mammor!!!!

Woohoo!!!
De e min dag idag =)
hahah Tillsammans me ca 2,5 miljoner andra mammor ..
Visst e de underbart???
Men frukost på sängen .. inte då .. Nissarna va ju inte äns hemma..

Men men Köpte färska frallor å begav mig upp til min mamma på frukost..
Skulle vart me ut på Nisses tävling men regna lite i morse så vi skippa de ..
Blev bara han och morfar som åkte..
Håller tummarna dock...

Helgen i sig blev inte helt som planerat .. men va gör de (igentligen)???
Fredan va ja på Trappan i allfall ..
Lyssna på Billie the vision.. Mkt bra där.. Ett par öl hann man me oxå ..
En sväng till Highlander då en kompis spela.. mer vin ..
Å sen hem för att sova..
Ha trodde ja .. Sängen snurra lite mkt så prata i telefon istället =)

Lördagen så handlades de mat å vin ..
E ju bra me mat hemma när nissar  kommer hem ..
Tog på krafterna dock så efter de la ja mig på sängen ocg såg på lite film å somna..
Frippe dök upp me lite kompisar en sväng (jag nyvaken)
Lite allmänt snack å lite wiibowling och skratt ...
Men men .. skulle möta upp dom senare för att gå till Trappan och tömning
Men va gjorde ja ??
Jo la mig på sängen igen .. såg färdigt på filmen och somna igen .. hahah
Blev ingen Loke för mig inte..
Tog en bit att äta, drack saft å såg på film igen innan ja somna .. =)
En mkt lugn lördag alltså ..
Mår ju bra idag så de e ju bra ..

Har även styrt upp lite kartonger och annat i helgen oxå =)
Papper har oxå strimmlats..

Imorron e de jobb som gäller ..
Yeah!!!

Borde fixa mitt internet hemma oxå ..
E ju lixom lite paj.. Snacka ilandsproblem !!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0