Haha De snöar....

Japp Du läste rätt ..
Denna morgon faller de snö utanför fönstret ..
Spännande....

Och det är ju tur att fler i familjen här har larm på morron ..
Kunde blivit lite sena annars ..
Min ringde inte alls ..
Som tur va kom Nisse å sa till kavrt över sju så ingen fara ..
Och gått till skolan har han oxå hunnit att göra
Liten börjar senare så hon äter nu .. gick upp tidigare än hon måste ..

Nu blir de lite mer kaffe , sen kanske lite nyhetsmorron..
Kl 13 ska ja va på sjukhuset.. Yaeh!!!
och nej inte jag som e sjuk .. Ska vara sällskap till morfar..

Har nysattack å kan inte sluta ....suck!!!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Mitt alarm ringde mååånga gånger imorse innan jag lyckades ta mig upp och ge mig ut bland snöflingorna :P

2011-05-03 @ 19:34:25
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0