Väckning beställd...

Eller hur va de nu ???
Nisse kom hem i morse .. Inga nycklar så han ringde på och inte bara en gång..
Pojkar !!!!!!
Men men jag gick å la mig igen =)
Så trött har ja inte vart på länge ..
Å somna ifrån filmen oxå .. Inte helt likt mig alls ..
Så sovit de har ja å drömt skumma drömmar .. men kommer inte ihåg vad nu..

Ska nog fixa me lite papper idag ..
Köksbordet finns någonstans här i röran ..
Kan ju va trevligt att kunna använda de som matbord nu när nissarna e hamma igen ..

Tvättstugan om en stund oxå =)
Yeah!!!!
Handdukarna har visst sinat mest denna gång..
Mkt badhus har de vart ..
Diskmaskin surrar oxå bakom ryggen på mig ..
Fundera ut ngt gott till midda oxå ..
Mkt svårare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0