Fullmåne...

Finns de något vackrare på himlen ???
Tveksamt alltså ....

Har idag gjort sista dagen på praktiken idag =)
Yeah!!!
Hade me mig en kaka å grabbarna i köket gillade massor =)
Har haft rätt kul i köket dessa dagar liet stressit vissa stunder man har klarat de oxå =)
Nu e de tebax i skolan i två dagar för prov å annat ...
Och de minst så viktiga "samtalet"   AHH!!!!!!

Annars händer de inte så mkt här ...
Mina fötter värker och även min handled å min skena e borta ...
Inte bra...
Jaja den hittar väl fram vartefter....

Jo i morron har Liten sin konsert i Hörsalen =)
Rävjakten heter den ...
Ska bli att se alla olika hönor .. haha
Å en fika på stan me mamma kan de bli oxå ... den ni ...
Det hör verkligen inte till vanligheterna inte ...
hm .. Undra vart man ska gå ???

Nu e de nog tillbaka till mitt underbara soffhörn ..
Snart blir de ett glas rött å en bit chokladtårta som ja å mamma köpte på ett bageri =)
Sånt lite mordent bröd köpte ja oxå .. Levan?? (osäker på stavning) men Satan va gott
Kommer de absolut att köpas mer av ...

Tjipp

Kommentarer
Postat av: Milla

Yey! Nu har man koll på dig igen ;)

2011-10-12 @ 21:59:20
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0