Inte min dag idag ..

Har inte vart på topp idag .. alls..
Hm bådar illa .. å kursen verkar inte helt vara så som jag tänkt och så e ja inte helt sugen på att bli kock ..
Inte längre ... eller igentligen aldrig .. vill igentligen bara få på papper de ja kan sen innan..
Vilket som jag förstod handläggaren från börjar att så var denna kurs upplagd  ..
Men efter idag så börjar jag inse att så inte är fallet alls ..
Mkt tester idag oxå .. yeah.. eller???
Inte allt för svåra .. känns ju iofs bra ..

Huvvet vill inte heller sluta värka...

Och så när ja kom hem låg de en lapp ..
Relining av avlopp börjar nästa vecka .. Jippie..
Först försvinner lilla toan sen efter tre veckor tar de badrummet och köket..
Vilket innebär att vi blir utan vatten i minst tre veckor....
Visst låter de kul ... ??? !!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Håller du på verifierar dina kökskunskaper nu eller? :) Kul med utbildning! Det kan aldrig vara fel :)



Men vad jobbigt att vara utan vatten, men då blir kanske hyran påverkad också och det är ju inte helt fel :D

2011-09-27 @ 17:40:15
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0