Vårkänslor ....

Kanske inte pga av vädret direkt i morse utan mer av gatsoparen =)
När de kommer fram vet man att våren e här ..
För gråare morron i övrigt får man leta efter ..
Så humöret har ju inte vart på topp på förmiddan ..
Inläsningen gick segt idag .. Tog hem boken så får bli ett par sidor sen ..
Har vart på besök på praktiken =)
Ska vara i en skolbespisning ... mina tider kunde ju bättre .. 7-15..
Uj uj Fortsätta att gå upp i ottan =S
Men kan bli kul ändå att göra lite annat en tid ..

Nu skiner solen å har gjort sen lunch =)
De gillar vi ..
Promenera hem gjorde ja oxå ...






På torsda kommer Milla hit .. ska bli kul ... va ett tag sen nu .. =)
Undra va man ska bjuda på????

Just de ...
På freda har lillpöjken lovat mig chokladpaj =)

Kommentarer
Postat av: Milla

Spelar inte så stor roll vad du bjuder på, allt du gör brukar ju bli gott :D Säg till om jag ska köpa med nåt.



Inte spytt nåt mer sen i förmiddags så räknar åtminstone med att gå till jobbet på torsdag.

2012-02-28 @ 22:18:23
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: Milla

Rubrik "vårkänslor" och så en bild på mig, naaaw haha

2012-03-01 @ 15:54:48
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0