De e bara freda =)

Och jag e ledig i två dagar till =) Underbart !!!!! Mer tid me lillpöjken .. å de e ju aldrig fel .. Igår började bra, eller ja någorlunda.. missa lite på mitt prov .. men efter fika så va dagen över.. slutade kvart över elva =) Tog en tur förbi mamma på jobbet å åt lite lunch me henne .. sen kom de e tt sms.. Fika på stan??? Ja visst !!! Så mötte upp Milla på stan för en fika (å shopping) Va ett tag sen vi sågs så en del "cathing up" blev de ju .. Riktigt nice =) God mat fick ja på kvällen =) Lillpöjken laga... Å ja diska (fast idag) Julen e nästan helt utstädad, lite omplock kvar .. Men har ju helgen på mig ... Tvättstugan i morron .. Yaeh!!!! Eller inte ... men ngt som behövs ... Just de såg första perioden av vmfinalen inatt men sen gav ja upp .. Gjorde ett tappert försök i allfall ... Snart dax att fundera ut lite midda =) Blev visst jag som åkte på de idag ... Håll tummar för att de blir bra =) Sen blir de en tur till Highlander å lyssna på Stoffe ... kanske borde sätta i gång så man blir klar ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0