Saknat mig ????

Haha en va ju bra... men i allafall så en liten uppdatering ....
 Ohh!!!!

veckan har vart helt okej ... åker ff buss =)
Latheter jag lagt till mig men såååå skönt...
Å  idag kom ju snön så cykeln får stå i allafall ett par dagar till ...
Ett prov till klara ja förra veckan =)
Så nu e de dax att plugga massa till nästa ....
Ojoj!!!!!
Helgen blev lugn me god mat å film, sport kan ha smygits sig in oxå å så shopping på stan =)
Inte helt fel me en lugn helg me lillpöjken =)
Massa mys å inte många måsten...
tvättstugan hade ja idag dock...
men fullt i skåpen igen ....

Inte länge till dock...
I veckan ska de rensas minsann...
Främst i garderoberna....

Bjuda in Milla en kväll oxå ....om hon e bättre så klart ...

Nu ska de snart läggas sista nissen så även jag får lite sömn...
Börjar bli lite grusigt i ögat....
Tänkte försöka att inte somna i soffan (vilket ja blivit bra på )




Kommentarer
Postat av: Milla

Bjuda in mig på torsdag kanske? ;)



Jag har saknat ditt bloggande!!

2012-01-24 @ 21:02:42
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0