Uj uj

Inte alls mer plats i garderoben trots rensning ...
Hm...
ett tecken på ???

Men lite ordning blir de i allfall ..
Det känns ju bra ..
Även nissarnas garderober e rensade ..
Shopping kan behövas vartefter...
Å de gillar vi ju =)

Nisse e nu iväg igen ..,
Han tog en tur till bollspelarn för skridsskoåkning å nu e de träning inför i morron ..
Tävling i Linköping ...
Så han sover hos mormor idag ...
Bara Liten å ja hemma just nu alltså ..

Tebax till rensningen så man blir klar idag =)
Kan bli en tur i köket oxå .. Vissa av skåpen e lite överfulla/röriga ...
Får se hur länge denna fix sitter i ...

Kommentarer
Postat av: Milla

Jo jag har bestämt mig nu för att jag måste bli sundare och framför allt smalare haha Gillar ju att träna, är bara svårt ibland komma iväg men när man väl är där så :) Och gå till och från jobbet = gratis motion! Cykla är också bra ju :)



Skulle du ha födelsedagsfest nästa helg?? Kommer ingen inbjudan på fb? ;)

2012-01-28 @ 17:55:22
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: Milla

Ok, hade inte hört nåt mer så visste inte vad som gällde :) Men antar att ni återkommer om tid osv Jag och Almir firar ju 1 år i helgen som du vet ;) så funderar lite på när vi ska fira det, om det blir på fredag, tidigare på lördagen (beroende på när vi ska vara hos dig) eller när det blir. Därför jag frågar :)

2012-01-29 @ 00:29:40
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0