I skolan ...

Känns lite sisodär just nu ..
Väntar på att få mitt prov klart så ja kan släppa de å börja plugga till de nästkommande...
Å så väntar vi på att en läcka som tydligen uppstått längre ner i huset .. Vill ha min toa tebax !!!!!!
Liten gick upp me mig i morse.. hon hjälper mormor på jobbet idag
Hon gillar ju inte att vara själv hemma om dagarna så hon går upp tidigt för att slippa .. Tokfia...
Nisse e visst hemma igen ... Hos morfar idag..
Just de fick upp mannen i morse så kaffet var klart när jag väl tog mig ur sängen =)

Känns som att det kommer att bli en lång dag även idag ..
Längtar till helg men mest till semester...

Me lite tur blir de en tur runt vattnet ikväll ...
Beror lite på hur pigg ja e när ja kommer hem i eftermidda samt hur pigga nissarna e =)

Kommentarer
Postat av: Milla

Neej, trist med läcka!

2012-06-28 @ 15:15:00
URL: http://principessans.blogg.se
Postat av: Milla

mm jag vet men vi kom fram till att det var bäst att åka på helgen för då är det gratis att parkera på gatorna i Stockholm. Almir åker ju ner till Montenegro sen helgen efter. Och är det inte ändå bättre att vi går utan barnen? Tröttsamt för dom tänker jag att leta klänning :)

2012-06-28 @ 20:06:40
URL: http://principessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0