Min "man"

Han e riktigt gulli ..
Åkte hem till mig idag efter skolan å fixa midda till nissarna =) (och oss)
Jag har dock inte ätit än men ska strax ..
Ibland e de bra att vara jag =)
Kaffet va klart när ja kom hem oxå ...

helgen som var blev ganska lugn ..
Shopping på lördan me mamma =)
Blev en tur till lager 157 ...
Klänning till mig å Liten, mysbyxor till Nisse å mig å lite annat ..
Sen massa mat =)
Lite fix på badrummet me ny matta och korgar ..
Blev fint ..

Lite vila i soffan (huvudvärk) sen mys me pojken i soffan ..
Upp i ottan för att jobba med att grilla ...
och oj va de grillades...
Massa korv å massa kött (400kg)
Och mitt i allt kom det en underbar... regnskur me hagel i ... yeah... NOT!!!!
Blev blöt ..
lite soffhäng när vi väl kom hem å macka å te =)
En välbehövlig dusch först så klart ..

Full rulle på praktiken denna vecka å längre dagar blir de ..
Hoppas man har lite ork kvar till helgen =)

Kommentarer
Postat av: Kajsa ♥

Det är precis så det ska vara :)

2012-06-11 @ 19:20:45
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0