Röd dag = ledig dag

Så skönt att vara hemma så här mitt i veckan =)
Men blir inte mkt springa runt en massa idag inte ..
Ska styra lite hemma å så har ja tvättstugan sen till kvällen ...
Mamma kommer förbi me lite blommor till balkongen =)

Blir visst min ända lediga dag på ett tag nu ..
Ska jobba extra i helgen me att grilla .. yeah..
Så hoppas på fint väder ..

Annars flyter de på ... långa dagar på praktiken ..
Inte mkt man får sitta inte ... en 20 min vid halv tre då vi har lunch ..
Känns i fötter å rygg ..

Skolavslutningar för nissar är i antågande oxå ..
Morfar har lovat att ställa upp för de ...
Jag kommer inte att hinna direkt detta år .
Lite sorgligt men dom e stora nu så är inte helt välkommen utan mest pinsam

Träffa Milla igår =)
Mkt trevligt .. Bra förslag hon kom me ...
Blev lite vin hemma hos mig (va tvungen att duscha innan vi begav oss)
Mat å lite mer vin på Munken .. mkt gott..
Lite planerande till de kommande bröllopet vi ska på neröver =)
Vi gick ju dock när de flesta va på väg ut ...
Tack igen Milla =)

Nu e de väl dax att ta tag i dagen ...

Kommentarer
Postat av: Milla

Ingen bild? :P

2012-06-07 @ 11:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0