Kalla söndag ..

Här skiftar de i väder ...
Idag kallt å disigt .. frukost inne ...
Å idag ska ja ut i spåret en sväng =)
Kunde ju vart lite kuligare väder... men va f-n...
Sen ska de städas av lite sen och så ska de läsas lite kokböcker igen ..
Dessa böcker kommer att hemsöka mig ...

Måste fixa lite mat oxå ... dax för matlådor .. fy...
Börjar min praktik i morron ... "mamma ska va mattant" haha ..
Blir nog bra .. även om att gå upp innan kl sex på morron inte e min grej ..


Just de ... Somna tjugo över åtta igår ... å vakna igen efter tolv ..
Jag som skulle se film å sen ev möta upp Milla ..
Ska bättra mig !!!!!!

Till eftermiddan/kvällen e nissarna hemma igen =)
Å så kommer lillpöjken =)
Så ikväll blir soffan full ...

Kommentarer
Postat av: Milla

Vi tar igen det nästa lördag :) Jag blev också trött igår och kände att soffan lockade mer.



Här ska det också städas idag! Och köras bil och tränas :)

2012-03-04 @ 11:17:00
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0