Ont i foten ...

.. de har ja =(
Vet inte helt va som hände ... men igår sa de "pang" när vi var ute på äventyr...
Bara att hålla sig stilla å låga skor på fötterna ..

Blev visst lite AW igår =)
Lillpöjken kommer me bra idéer han ..
Lite mat handlades hem å vin å öl =)
Efter ett tag somnade jag dock i soffan .. hm...

Försökte sova långe men vakna från å till från halv fem ..
Undra om de berodde på att en klocka ringde då????
Eller mina skumma drömmar som stör min sömn???
Fast har ju sovit skumt den sista tiden :/

Blev handling vid lunch idag ... suck...
Mest pga av allt folk .... vädret hjälpte väl till ... snö å blåst...
Mat blev de i allfall å hem kom ja ..
Och oj va överaskad ja blev ...
Sängen bäddad å kuddar fluffade, min taklampa upphängd å disken diskad ..
Ända dåliga idag va att pöjken åkte hem på eftermiddan...

Somna på soffan efter ha ätit lite ...
Tittat på konståkning å film ..
Ett äpple åts å nu har ja lite ont i läppen..
En film till nu "easy A" ...

I morron ska de inte göras många knop .. de ska loppas hela dagen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0