Måndag (igen)

Vakna innan klockan skulle ringa =)
(två minuter innan Men i alla fall)
Frukosten avklarad på ett kick idag så det blev en himla lugn morron utan stress
Härligt =)

Åkte hem till mamma efter att ja lämnat barna på skolan å åt frukost hos henne :P
Å så fick ja hennes jobbschema
Alltid bra att ha

Tog en tur till de fabulösa Arbetsförmedlingen
SUCK!!!
Massor av folk
Men som de ser ut så eftersom jag har sökt kurser till hösten så får ja inte skriva in mig förrens jag vet om ja kommit in eller inte ... Skumt värre ...
Vilket nu innebär att jag står helt (nästan i alla fall) utan inkomst
Så nu har man betalt en massa a-kassa utan att man får utnyttja den
Vikket illa system....

Hur ska detta sluta????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0