Lista

Bra eller dåligt ???
Svårt att svara på men de gav mig en liten rast =)


(x) snott den här listan från en HP-medlem
(x) varit full
(x) varit i knytnävsslagsmål
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
( ) försökt köra ifrån polisen
(x) hånglat med en främling
(x) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
( ) legat med en medarbetare
( ) avfyrat ett vapen
( ) gjort egna bomber
( ) Dödat med bara händerna
(x) sett någon dö
(x) spytt i en bar (vem har inte?)
( ) ätit sushi
( ) åkt snowboard
(x) somnat i skolan
( ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
( ) varit med i en jordbävning
(x) rört en orm
(x) sovit under stjärnorna
(x) kört av vägen (cykel dock)
(x) ifrågasatt mitt hjärta
(x) varit besatt av post-it lappar
(x) varit vilse
(x) simmat i havet
(x) sjungit karaoke
(x) betalat för mat med bara mynt
( ) fyllt på olja i bilen
(x) gjort upp eld på en strand
( ) förstört en fest
(x) åkt rullskridskor
( ) hoppat fallskärm
(x ) varit förlovad
(x) hoppat från en bro
(x) stannat uppe hela natten
(x) inte duschat på en vecka

(x) legat på sjukhus
( ) brutit en arm
(x) skrattat så mycket att jag grät
( ) dykcertifikat
(x) fuskat på ett prov
( ) kört för fort
(x) varit alldeles för snäll
( ) fjällvandrat
(x) badat naken


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det bästa är: "spytt i en bar? Vem har inte?" haha

2008-09-15 @ 17:18:25
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/
Postat av: Milla

På obestämd tid tror jag :)

2008-09-15 @ 18:34:45
Postat av: **KAJSA**

Då ska jag tänka på dig på torsdag :)

2008-09-15 @ 18:52:03
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Nja vi brukar pröva lite olika vägar.



2008-09-16 @ 07:43:27
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0