Dax att uppdatera...

Uj uj
Min plan var att kunna skriva lite varje dag
Å ni ser ju hur bra de gick ....

Så veckan har varit fullpackad me jobb, social events å lite med jobb
Även om dagarna e långa så e de helt klart värt de ...
Underbart...
Å vikket kul gäng som jobbat detta år
Många nya men oxå en handfull som e "gamla" i gemet

En del nya kontakter har bildats under veckan å gamla från tidigare år har mötts igen
Många diskussioner, mycket springande mellan olika rum
Å lite halvtaskig mat utom sista dagen Då var den lite bättre ...
Å så kan de dröja ett tag innan jag äter kyckling...
Den har vait en återkommande tema ...
Även jag har vait vilse i stockholm men tydligen finns det hjälpsamma människor
För att hitta rätt nattbuss i inte de lättaste
Man vill ju gå så kort som möjligt miss i nassen ....

Å igår (fredag) gick vi asistenterut (8 av ca 50)  hhaah
Men vi som va där hade kul å de va skönt att bara kunna slappna av
Vi mötte även upp övrig personal på Strand för att gåvidare men ngnstans på vägen tröttna vi lite på dom å gick till Karlssons å dansa =)
Nu var vår skara nere i tre
Men vad gjorde de????
Vi hadesatan skoj ...
Å segt e de idag .....
Ska ut på en promenix i alla fall
Solen skiner så det känns inte bra att sitta inne hela dagen
Vem vet ja kanske springer på min "night in shining armer"

Kommentarer
Postat av: Milla

Låter som en toppenvecka!!

2009-08-22 @ 17:31:38
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0