Long time no skrivet ...

Nej jag har inte gått å dött ...
Även om det har känts som att skulle kunnat de de senaste dagarna ....
Har haft 40 gradig feber ...
woopppie doo
Eller inte ....
Började i måndas å höll på så i nästan två dygn
Läkarn ja va hos va ju inte den bästa i stan ...
Men jag har fåt medicin å nästan mig själv igen
Lite mer vila så ska de nog bli som vanligt igen ....

Å nej Fick inte veta vad för sjuk jag är ...

Nu ska det packas dessutom ....
I morron bär det av mot huvudstaden där jag ska husera en vecka hos min kusin =)
Plus att det bor en tjej till där nu ...
Ska bli spännande ....  hm ....
Dax att jobba på konferansen igen
Har verkligen längtat ....
Men känner att jag e lite dåligt inläst ....

Så nu borde jag gå å packa men tror ja lägger mig å sover....
Skriva en lista på vad som packas bara
Så går de som en dans sen =)

Go natt

Kommentarer
Postat av: Milla

Så lite så, var bara trevligt :)

2009-08-13 @ 23:22:14
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: ♥ KAJSA ♥

Hälsa Stockholm och hoppas konferensen är givande! :)

2009-08-14 @ 09:24:29
URL: http://varochvarannandag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0