Härliga söndag =S

Eller hur var de nu ???

Jo slapp å ledig var det som söndagen skulle vara
Visst jag fick ju sova länge ...
men till vikket pris???
Liten vakna vid tre i natt med värsta hostan som höll i sig över en timme
Å så spydde hon lite oxå (pga hostan)
Efter ca en timme blev de bättre å vi kunde få sova igen  (04:13)

Men visst blev de lite lyxfrukost :D
Plättar korv jos å så kaffe till mig
Så nu e man mätt
diskamaskin surrar för fullt å klockan tre e de dax för tvättstugan
Börjar bli lite tomt i skåpen =S
Å så lite städning av rum när vi ändå håller på

Men nu ...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Helen! Tack så jättemycket för det fina halsbandet, gud va snyggt det är! Tog på mig det direkt när jag öppnat paketet :) passade perfekt till min klänning :) kramar!

2009-01-25 @ 17:33:20
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, precis :) Men vore mysigt om dom ville ligga i mitt knä och gosa nu hehe

2009-01-25 @ 19:53:52
Postat av: Milla

Ja, verkligen :)Billigare än i Åkersberga iaf, alltid nåt.

2009-01-26 @ 13:04:23
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0