Ligger lite efter

hahaha som att det skulle vara ngn större nyhet (igentligen)
Men nu har ja ätit lite ialla fall å diskmaskin går för fullt
Å städa de värsta de gjorde ja faktiskt igår =)
Menm har lite disk kvar å så måste jag packa
Både min väska ....
å så trunken SUCK men de e snabbt gjort
Min väska blir nog värre ...
Ska ju vara borta ´till på sönda
men samtidigt vill ja ju inte bära på allt för mkt...

Å så ska jag me nisse på audition idag oxå =)
Spännande värre
Håll nu tummarna för att det ska gå bra ...

Dricka resten av kaffet medans mailen kollas
Sen dax att sätta fart ....
                                                                                                           Tjipp

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kvar i lokalen? Fixa vadå? städa? Det måste jag nog ändå är jag rädd, trots att jag fyller 25 ;)

2009-01-14 @ 17:52:32
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0