Gårdagen

Himla mysig kväll även utat brasa å allt de där
hade pojkarna igår men dett avbrott då de var i parken å såg på fyrverkerier =)
Vilket vi oxå såg lite från min balkong även om de mest hördes ...
God mat blev de igår oxå =)
Läsk till barnen å rött vin till oss = mig å Milla

Å snälla va pojkaran i morse oxå
Jag behövde inte gå upp förrens halv tio som jag bett om kvällen innan =)
Lite frukost i magen å sen så begav sig pojkarna till parken en sväng
Liten e kvar hos kompisen en stund till
Å till kvällen åker nissarna till mormor å morfar =)
Ah Lilla ja blir lite ledig ...
Hm ....

vad att göra med den nya friheten ????

Kommentarer
Postat av: Lisa

Låter mysigt! Ha så kul med festandet ikväll =)

2009-05-01 @ 18:46:59
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/
Postat av: Milla

Vilket betyder att vi har vin kvar? ;)

2009-05-03 @ 13:21:24
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0