Hemma igen ...

... skönt men ändå lite sorgligt...
Å de här oljudet som e utanför hjälper ju inte direkt
Så nu när som helst så kommer ett huvvud att sticka upp utanför fönstret...
Jippie !!!.... eller inte ...
Men men bara att tänka sig för dagtid ...


Helgen var mysig =)
Åkte ju ner till Hgb för ett par dagar ...
Mkt bra idé de där ...
E ju inte helt nästgårds så det tar ju ett par timmar så e bok e nu utläst =)
Resan hem kändes längre men kan oxå bero på att bussen va i stort sett full ...
Jag inte gilla men hem kom man ju i alla fall å så lite sömn oxå även om min granne snarka från å till
hahaha

Mkt film å mys har de varit under helgen men oxå en promenad på stan (den dagen det inte regna)
Lite fönstershopping ... Alltid lika kul ... Å klänning hittades ... kan nog inhandlas när så pengar finns igen =)
Provade ny Frödingekaka oxå =)
Me mint ... inte helt du dock full av hasselnötter som inte jag ska äta ...
Men prova måste man ju ...

Nu till denna vecka ...
Jag ska JOBBE.... i örebro ...
Den ni ... inte dumt ....
Nä lite mer kaffe Läsa helgens tidningar å läsa på lite inför jobbet ...
Tjipp

Kommentarer
Postat av: KAJSA ♥

Vad kul att ni hade en bra helg tillsammans. Ska fråga ut Henkie om alla detaljerna ;)



Vad är det för jobb du har fått i Örebro??

2009-11-16 @ 13:38:54
URL: http://varochvarannandag.blogg.se/
Postat av: elin

orebro? vad ska du hitta pa dar? pussp

2009-11-16 @ 16:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0