Lördag...

Fick sova länge idag...
Eller ja sova e väl att ta i
Nisse satt å öva i köket på högsta volym
Men låg kvar i sängen det gjorde jag i alla fall
Å nu så står det fotbollsträning på schemat för Nisse (morfar följer med idag)
Jag å Liten ska ta en tur förbi stan ...
Tussarna ska ju kollas till å få lite ny mat =)
Den där Milla kommer hem i morron ...
Fast det är ju skönt att få sig en promenix så här mitt på dagen å idag så skiner ju solen oxå
Sen ska det städas å bytas gardiner i köket =)
E ju faktiskt första advent i morron ..
Så lite andra ljus ska även upp i diverse fönster...
Blir himmlans mys när man väl e klar ...

Ngn som sett min laddare till kameran????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0