Tung lördag

Uj uj de va inte kul när klockan ringde i morse...
Men grejerna e lämnade å jag har fått i mig lite frukost
Dock e kaffet slut ... Ah!!!!
Jaja Jag tror ja överlever ...
Ska iväg å handla sen efter Nisses fotbollsträning =)

Gårdagen va kul ...
God mat hos Milla =)
Grillad kyckling å grekisk sallad å så lite cider till de ...
Till dessert, drinks =)
Tog en tur Harrys ...
Ja vad ska man säga ???
Lite lagom skumt folk, å ganska lite till en början men det blev ju bättre vartefter...
Vi hade dock en varsin stalker under kvällen ... Mindre spännande men det gav ändå lite småhysteriska skaratt attacker ... främst från min sida ...
Mkt dansande blev de =)
Så när man väl kom hem så blev den en dusch ...
Å de va minsann helt underbart... Sov gott sen om en kort..

Kommentarer
Postat av: Milla

haha stalker look-alikes dessutom

2009-11-07 @ 20:00:40
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Armen är min!

2009-11-08 @ 17:44:22
URL: http://varochvarannandag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0