Underbara onsdag =)

Eller??
Nja ... segt att vakna till betongklinga (tror ja) som satte igång utanför fönstret strax efter sju
Inte ens nissarna uppskatta den väckningen ...
Men Man vaknar ju me ett ryck ..
Så ngt positivt i det hela finns tydligen ...

Kaffet e nu slut i koppen så eväl dax att ta tag i dagen
Men vad ska man hitta på idag då???
Lite städning blir de nog i alla fall =)
Sen på eftermiddan e de tvätstugan som gäller ...
Å lite bakning därimellan för att lätta upp det hela =)
Å inte att förglömma den obligatoriska läxläsningen ...

Kanske surfa runt lite ëfter jobb ...

Kommentarer
Postat av: elin

om jag skickar lite saffran till dig kan du skicka mig nybakda lussebullar da?

2009-11-25 @ 09:40:47
Postat av: elin

fan skev ett inlagg men de verkar ha forsvunnit..aja om jag sander dig saffran kan du skicka mig nybakta lussebullar da?

2009-11-25 @ 09:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0