Festligheter =)

Både för mig och nissar ...
Nisse på kalas hos en kompis just nu
Liten spelar baseball på Wii
Jag har precis fixat naglarna
Håret ligger på rullar =)

Kl 16:45 kommer taxin = min mamma
17:00 e de invigning av nya träningshallen med mat å annat gott =)
Sen blir vi hämtade (tror ja i allafall)
Jag får några timmar till ledigt idag för att kunna gå på christians fest =)
Och nissarna följer me mormor hem...

ska fixa håret på Liten oxå då han haft flätor en igår
Lite lack på naglarna ska hon oxå få =)
Kanske borde hitta en klänning att ta på sig till kvällen då ...

Kommentarer
Postat av: Milla

Tack själv :) Hade jättekul!

2010-12-05 @ 14:02:53
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0